2014. április 7., hétfő

Miért szavaztam a Jobbikra?



Elvi okból, mert elszakított területen élő magyar állampolgárként illik tudnom azt, hogy a látszat ellenére a fegyvertényt, hogy egyáltalán részt vehettem ezen a szavazáson, nem a Fidesznek köszönhetem, hanem a témában a Magyarok Világszövetsége által kezdeményezett, elbukott népszavazásnak és a népszavazás sikeréért Budaházy és köre, a HVIM, a Jobbik és úgy általában a nemzeti radikális oldal  által kifejtett energiának és áldozatnak. Az azelőtt kormánypozícióból a szemünket a magyar igazolványokkal kiszúró Fidesz csakis a rá nehezedő civil és jobboldali politikai nyomás miatt valósította meg, kormánypozícióból, a kettős állampolgárságot, azon oknál fogva, hogy már nem tudott több kibúvót találni. Ennek fényében a több mint 90%-os, elszakított területeken aratott Fidesz győzelem teljesen igazságtalan, amellett a politikai tájékozatlanság tükörképe.

Kezdő kárpátaljaiként, mert Kárpátalja ügyében a Fidesz kommunikációja tele van durva csúsztatásokkal, például mindjárt itt.

Kezdő magyar állampolgárként, azon politikai okokból, amelyek egyértelműen kidomborításra kerültek a Jobbik kampányzáró rendezvényén, az igen ötletesen szimulált Orbán Viktor-Vona Gábor miniszterelnök-jelölti vita keretében.


2 megjegyzés:

  1. Az már csak a hab a tortán, hogy állítólag Semjén Zsolt bizonygatta egy nemzeti gondolkodású erdélyi esetében, akinek az állampolgársági kérelmét elutasították, nemzetbiztonsági kockázat miatt, hogy az ilyen kaliberű fickók, mint én (konkrétan rám hivatkozott), nem kaphatnak állampolgárságot.

    VálaszTörlés
  2. Ja, jut eszembe, az ungvári piacon beszélgettem egy román asszonnyal, aki Kárpátalján él egy kis faluban, elmondta, hogy kb. 15 esztendeje román állampolgár is. A román kormány tamtam nélkül, 15 éve honosítja a külhoni románokat.

    VálaszTörlés