2016. június 15., szerda

Európai polgári kezdeményezés - 100 éves megnemtámadási szerződés az Oroszországi Föderációval

To Dr. Eva Maria Barki                                                                            Today at 8:13 AM

Jó napot kívánok

 Újra zavarom Önt, egy érdekes ügyben keresem ezúttal is.

 Azt szeretném megérdeklődni, hogy mit gondol Ön, mennyire megvalósítható egy olyan európai polgári kezdeményezés, amelynek címe a következő:

 Általános béketerv az atomháború elkerülése érdekében

 Tárgy: Fölkérjük az Európai Uniót, hogy bizottsági rendelettel, tanácsi rendelettel, irányelvvel (bármilyen eszközzel) rendelje el tagállamainak, hogy 100 éves megnemtámadási szerződést kössenek az Oroszországi Föderációval.

 Fő célok: Az atomháború elkerülése, az Európai Unió összes polgárai életének megóvása egy esetleges világháborútól, az egyik legalapvetőbb emberi jog, az élethez való jog alapján.

 Ahogy nézem, hát különböző tagállamban lakóhellyel rendelkező európai uniós állampolgárra van szükség ehhez, én ennyit nem ismerek, ezért fordultam Önhöz.

Én tudok szerezni Erdélyből személyt a polgári bizottság felállításához, de máshonnan nem nagyon.

Üdvözlettel, Csibi Barna

U.I. Az éjjel furcsa álmom volt, nevezetesen azt álmodtam, hogy egyetlen hetem van, hogy megakadályozzam az atomháború kitörését. Azóta ezen kattogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése