2023. december 13., szerda

A székely kormány sikeresen feliratoztatta Gyimesbükk helységnévtábláját magyar nyelven, a törvénynek megfelelően


A tegnapi napon közérdekű adatigénylésben fordultam Gyimesbükk Polgármesteri Hivatalához, amelyben a még júliusban feléjük intézett közérdekű bejelentésem megoldása felől érdeklődtem. A Székely Köztársaság Kormányának megbízásából ugyanis, miután személyesen észleltem, hogy Gyimesbükk Hargita megye felőli kijáratánál sajnos a helységnévtábla nincs magyarul feliratozva, a törvénytelenség megszüntetését és az illető tábla magyar nyelvű, a törvényeknek megfelelő feliratozását kértem egy közérdekű bejelentésben.

Mivel a válasz erre a bejelentésemre egyre csak késett, a Bákó Megyei Kormányhivatalhoz fordultam, hogy sürgesse kicsit meg a gyimesi polgármesteri hivatalt, amit a kormányképviselő meg is tett. 

Ennek folyományaként, némi unszolásra a mai napon Gyimesbükk Polgármesteri Hivatala arról tájékoztatott, hogy a helységnévtábla magyar nyelven is ki van helyezve Gyimesbükk határában, ahogy ezt a Google Maps alkalmazáson keresztül le is lehet ellenőrizni. 


Üröm az örömben, hogy a közérdekű bejelentésemet magyar nyelven fogalmaztam meg, de a hivatalos válasz (természetesen magyar nyelven) valahogy elkallódott, és nem érkezett meg hozzám mostanáig, ezért az ügyben további lépéseket teszek.

Kapcsolódó:

Ezeréves határ, magyar romantika, közben meg a helységnévtábla nincs kiírva magyarul Gyimesbükkön (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Gyimesbükk határa (google maps)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése