2023. augusztus 29., kedd

Közérdekű bejelentésben fordultam Novák Katalinhoz, hogy legközelebbi randijukon beszéljen Zelenszkijnek az 1991-es kárpátaljai népszavazásokról

Közérdekű bejelentéssel fordultam Novák Katalin köztársasági elnök asszonyhoz, amelyben részleteztem az 1991 december 1-i kárpátaljai népszavazások kérdéseit, és a népszavazások eredményeit is. 

Továbbá azt javasoltam a folyton a kazár ukrán bábelnöknél lebzselő elnök asszonynak, hogy legközelebbi légyottjukkor emlékeztesse a kazár Zelenszkijt arra, hogy Ukrajnának a Gazdasági, Szociális és Kulturális Jogok Nemzetközi Egyezségokmánya 1. rész 3. cikk értelmében kötelessége elősegíteni a területén élő népek önrendelkezési jogának megvalósulását. Így kötelessége az 1991 december 1-i népszavazások eredményeinek hivatalos kihirdetése és törvénybe iktatása is kötelessége az ukrán bábállamnak. 



Közérdekű bejelentésemben természetesen azt is kértem, hogy a bejelentést határidőben szíveskedjen elbírálni az elnöknő, úgyhogy valamilyen választ csak fogunk kapni a kárpátaljai népszavazások kérdésére. 

Kapcsolódó:

Az 1991-es kárpátaljai népszavazás - Dalmay Árpád kezdeményező visszaemlékezései (ruszinkarpatalja.blogspot.com)  A Kreml sem hagyta szó nélkül Novák Katalin kijevi látogatását (napi.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése