2023. november 9., csütörtök

Plandémia Mozgalom - az A(V)H-hoz fordultam Tedros ügyében

 

Az Alkotmányvédelmi Hivatalhoz (AH) fordultam Tedros Adhanom Ghebrejesus, az Egészségügyi Világszervezet elnökének ügyében.





Előzőleg a Nemzetbiztonsági Szakszolgálatot (NSZ) kerestem meg, azt kértem tőlük, hogy világítsák át a tigrinya Tedros esetleges terrorista kapcsolatait, lévén, hogy a WHO vezér a mai napig tagja a Tigray Népi Felszabadítási Front nevű etiópiai, tigrinya szervezetnek, amelyet Etiópia is, az Amerikai Egyesült Államok is terrorszervezetként tartott nyilván

A NSZ arról tájékoztatott, hogy Tedros Adhanom ügye nem az ő hatáskörük, éppen ezért kellett az Alkotmányvédelmi Hivatalhoz fordulnom végül. A Hivatalt arról tájékoztattam, hogy a wikipédia adatai szerint a Tigray Népi Felszabadítási Front (TPLF) nevű etióp szervezetet terrorszervezetként tartotta nyilván Etiópia is és az Amerikai Egyesült Államok is, hogy Tedros a mai napig aktív tagja ennek a szervezetnek, egy, a terrorszervezeteket követő nemzetközi adatbázis több, mint 30 terrortámadását tartja nyilván a TPLF-nek, valamint, hogy Tedros ellen a Hágai Nemzetközi Büntetőbíróságon feljelentést tettek le népirtás és emberiesség elleni bűncselekmények tárgyában. 

Kapcsolódó:

Tiltsuk ki Tedrost! - a Nemzetbiztonsági Szakszolgálathoz fordultam a WHO igazgató terrorista múltja miatt (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése