2024. március 29., péntek

Puzsért kérdezem, hogy mi, oltásellenesek, WHO ellenesek mennyire volnánk szívesen látva a tömegtüntetéseiken

A honlapján fellelhető, puzserrobert@gmail.com e-mail címen keresztül kerestem meg Puzsér Róbertet, a Magyar Péter féle tüntetések egyik erős emberét. Afelől érdeklődtem, hogy mennyire látnának minket szívesen a tüntetéseiken, van-e értelme erőlködni a közös frontvonal kialakításán vagy inkább hagyjuk egymást.

Levelemben felsoroltam, hogy mik azok a pontok, amelyekben van tangencia, ilyenek a főtéma, a végrehajtói maffiának a Mi Hazánk Mozgalom által indított és Magyar Péter hangfelvétele által új szintre emelt leleplezési ügye, de az akkumulátorgyárak témája, az egészségügy, tanügy régi fényének visszaadása, az újnemesek, oligarchák elszámoltatása, a kisvállalkozások támogatása mind-mind közös pont. 

Ami nem tetszik, az az EU és NATO pártiság, a burkolt oroszellenesség, és a bankkártyahasználattal megvillantott újvilágrend-megbélyegzettség, de ezektől el tudok tekinteni mindaddig, amíg rám nem erőltetik. 

Azt is említem Puzsérnak, hogy a kovidfasizmus alatt rá úgy emlékszek, mint aki inkább a szabadságjogainkat védte, és a kovidfasiszta narratívát annyira nem támogatta. 

Megemlítettem azt is, hogy mintegy első gesztusként, feljelentést tettem a Magyar Péter féle hangfelvétel kapcsán, hogy lássunk tisztán, nem csak propaganda-e ez az egész, hanem valós, akár jogi következményekkel járó háttere is van-e. 

 


Kapcsolódó:

Hivatali visszaélés és befolyással üzérkedés alapos gyanújával tettem feljelentést a Magyar Péter által közzétett hangfelvételek kapcsán (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése