2023. október 5., csütörtök

Ez a szint - a provokátor Baranyi Gábor e-mailben keménykedik, bezzeg rendezvényt bejelenteni gyáva

A Vészharang Egyesület alapító-üdvöskéje, a minden Facebook csoportban admin jogokért kilincselő, gyanús figura Baranyi Gábor e-mailben próbált megfélemlíteni, miután az egyesület jó néhány alapító tagja úgy döntött, hogy egy ügyvédnő, Dóra Márta számára pénzt tarháló zsebegyesületté kívánnak degradálódni, ahelyett, hogy valós jogi küzdelmeket vállalnának egyéniben a rendszer ellen.

Ez ellen az egyesület alapszabályi célját korrumpáló akció ellen én a jog minden eszközével kiálltam, az egyesületet a jogszabályoknak megfelelően vezetem, és közgyűlésre küldtem szét hivatalos meghívót az alapító tagoknak, amire az alábbi ocsmányság érkezett válaszul. 


Az egyesületi kalóz-társaság egyébként törvénytelen közgyűlést hirdet, persze nekem és más, a törvényekhez lojális alapító tagoknak elfelejtettek meghívót küldeni erre a magánbulira. Külön ciki, hogy ugyanezek az egyesületi tagok engem kívántak megkérni, hogy jelentsek be egy tüntetést Pécsre, mert az aranyszaró Baranyi Gábor erre nem hajlandó, vagy ugye nem meri. 


Sajnálatos, hogy a fenti e-mailben bemutatott és ahhoz hasonló, minden etikát nélkülöző, közönséges megnyilvánulásokhoz adják a nevüket olyan, jobb sorsra érdemes arcok, mint Mihalik Angelika, Vas Csilla vagy akár maga a jogász Dóra Márta, de hát, aki korpa közé keveredik, azt ugye megeszik a disznók. 

Kapcsolódó:

Az Adatvédelmi Hatósághoz fordult a Vészharang Egyesület, mert a rendelőjében maszkot követelő orvos nem válaszolt az adatigénylésünkre (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése