2020. április 20., hétfő

Megkérdezte a Mi Hazánk, hogy vagyok, és én elmondtam

Levélben érdeklődött a Mi Hazánk Mozgalom részéről, Dr. Apáti István megbízásából Szathmári Lajos Sándor afelől, hogy hogyan érezzük magunkat a koronavírus járvány idején, illetve van-e szükségünk maszkra meg kézfertőtlenítőre, esetleg bármi másra.

A jó politikai érzékről és ötletkészségről tanúskodó levélre válaszolva kifejtettem, hogy kevésbé lenne szükségem maszkra meg kézfertőtlenítőre, inkább közéleti jellegű kéréseim volnának, úgymint a víruspánik leállítása, a gazdaság úraindítása igényének közéleti kifejezése, az 5G tematizálása, a kiskereskedőket ért méltatlan gazdasági helyzet felszámolása, amely őket a kivéreztetésbe, a multikat pedig hatalmas forgalomhoz juttatta, és ez az égbekiáltó dolog a kórházakból hazaküldött betegekkel.

Ígéretet tettem, hogy ha mindezeket a kérdéseket tematizálják, úgy rám és környezetemre, mint szavazókra bizton számíthatnak egy a jövőben esedékes politikai választáson.

Íme a levél:




Valamint a válaszom teljes terjedelmében:


Kapcsolódó:
Mi HazánkMozgalom (mihazank.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése