2023. november 11., szombat

Nyolc halott egyetlen hónap alatt a TF-en - közérdekű adatként kértem ki, hogy kötelező volt-e náluk is a méreginjekció


Egy Facebook kommentelő a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem fekete hónapjának nevezte 2023 augusztusát, ugyanis nem kevesebb, mint nyolc alkalmazottja halálozott el az intézménynek. 

A brutális adat, amelyre teljesen véletlenül, netszörfözés közben bukkantam, arra késztetett, hogy közérdekű adatigénylésben forduljak az intézmény rektorához, amely adatigénylésben a kommentben szereplő állítás valóságtartalmára vagyok kíváncsi, valamint arra, hogy kötelező volt-e az ún. COVID-19 elleni injekció a TF munkatársai és/vagy hallgatói részére. 

Az adatigénylést a Plandémia Mozgalom csoport tagjaként nyújtottam be. 


Kapcsolódó:

Nekrológ Bíróné Nagy Edit tanárnő emlékére (tf.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése