2020. április 25., szombat

Trendváltás - és még mondja valaki, hogy egy fecske nem csinál tavaszt

A koronavírus mizéria és az azzal kapcsolatos kijárási korlátozások és egyéb intézkedések első napjaitól, ezév március 26-tól van kifüggesztve állandó jelleggel a következő molinó a kertemre, az utcáról jól látható módon (két nappal a korlátozások bevezetése előttől).


Valamint pontosan március 28-tól, a korlátozások napjától van kitéve ez a másik molinóm is:


Mivel ezt dokumentáltam is, és az interneten is, közösségi felületeken, megosztottam, kijelenthetem, hogy magyar nyelvterületen elsőként, és máig talán egyedüliként emeltem fel és tartom fenn most is, hivatalos, törvényileg számonkérhető formában, nagy nyilvánosság előtt a szavam a kijárási tilalom bevezetése ellen (kijárási tilalom hálistennek azóta sem lett), valamint a kijárási korlátozások bevezetése ellen (amelyek reméljük a közeljövőben feloldásra kerülnek). 


Ezt a Bill Gates védőoltásával kapcsolatos markáns véleményemről szóló videómat idén április 5-én töltöttem fel a youtube-ra, ami már nagy nyilvánosságnak számít a törvény szerint, és ezzel  véleményem szerint ebben is az első vagyok magyar nyelvterületen, de talán a Kárpát medencei gyepű Románia területét is ide számíthatjuk. 



A svéd, fehérorosz, izlandi és taivani járványkezelő modell mellett is kiálltam a nagy nyilvánosság előtt:



Most meg már a Mi Hazánk Mozgalom elnöke, Toroczkai László is a svéd modell, a nyájimmunitás kérdését illetve Bill Gates koronavírus világjárványban játszott felelősségét boncolgatja egy, a youtube által először törölt, majd mégis, némi cenzúrával, kiengedett és már szép nézettséget elért videóban.





Kapcsolodó:
Tisztelettel jelentem, diktatúrára utaló jelek nincsenek, a módszer a kísérlet 5. napján is működik. És a neve CIVIL ELLENÁLLÁS. (ruszinkarpatalja.blogspot.com)
Bill Gatyi, nem kell az oltásod!(ruszinkarpatalja.blogspot.com)
A svéd, izlandi, fehérorosz és taivani modellt támogatom a koronavírus-válság megoldására és kiállok a borsodi, álhírterjesztésben szerintem ártatlanul meghurcolt vírustagadók mellett (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

A mindig résen lévő YouTube először törölte, majd visszaengedte Toroczkai legújabb videóját (kuruc.infó)

2 megjegyzés:

  1. Toroczkai velemenyet azert nem ertem / bar egyetertek a svéd, fehérorosz, izlandi és taivani járványkezelő modellel/ , hogy miert szavaztak meg fenntartas nelkul a teljhatalmat ? A ketto dolog valahogy nem egyezik. Okos ember, tudhatta volna, hogy ez nem jo iranyba visz.

    VálaszTörlés
  2. A jobboldal most eléggé egy kottából játszik, és ez a jobboldali szavazóknak jó. Ezért nem kockáztat, és talán nem is akar egy direkt szembefordulást a kormánnyal. Úgy hívják ezt, hogy konstruktív ellenzékiség.

    VálaszTörlés