Az illetékesség hiányára hivatkozva próbál megszüntetni egy büntetőeljárást Hubai Czimrák Zsolt, aki azt állítja, hogy a törvényes magyar állam a Magyar Köztársaság, míg a "Magyarország" nevű állam nem más, mint egy zártkörű részvénytársaság, ezért az általa kinevezett és működtetett ún. "hatóságok", köztük a rendőrség is illegitim és nincs semmilyen joghatósága valós magyar állampolgárok, azaz a Magyar Köztársaság állampolgárai fölött.
Zsolt továbbra is azt is kéri, hogy az ügyet adják át a büntetőeljárás lefolytatására a Magyar Köztársaság rendőrségének, azaz a Magyar Állami Rendőrségnek (ez a szervezet a Magyar Állami Tulajdonosok Társulása nevű, magát a Magyar Köztársaság jogutódjának tartó civil szervezet egyik intézménye).
Érvelését követően láthatóan patthelyzet alakult ki, a magyar rendőrség nem akar megnyilvánulni a saját illetékességének kérdésében, amennyiben ez a megnyilvánulás állásfoglalás lenne abban a kérdésben is, hogy melyik a jogfolytonos magyar állam, a 2012-ig létező Magyar Köztársaság, avagy a jelenleg létező Magyarország nevű állam.
Hubai Czimrák Zsolt a következő tájékoztatót juttatta el hozzám a közjogi helyzetet illetően:
"A közjogi helyzet ismertetése
2012. január 1. óta a magyar államot megszállva tartja egy
magát „Magyarország”-nak hazudó magánszervezet, amely a hatalmát azzal tudja
fenntartani, hogy el tudja hitetni, hogy a törvényes magyar állam, törvényes
magyar kormány és országgyűlés. A megszállás már nem hagyományos eszközökkel
történik, hanem úgy, hogy a saját érvénytelen szabályaikat az általuk uralt
Magyar Közlönyben közzétéve elhitetik az intézmények közalkalmazottjaival, hogy
ezek a magyar állam érvényes és hatályos jogszabályai, így ezekkel a
szabályokkal irányítják a közhivatalokat és fegyveres testületeket, rajtuk
keresztül, az érvénytelen, jogszabálynak látszó szabályokat rákényszerítik a
magyar állampolgárokra.
Ennek a látszatnak az erősítésére kiváló eszköz a
választásnak hazudott színjáték, melyet egy nem is létező állam nevében ez a
magyar állam látszatát keltő magánszervezet rendezi. Légy került a levesbe,
ezért kitüremkedett az álca mögül a valóság, hogy a választási színjáték is
irányított, az eredményt a szervezet pártnak álcázott vezetői az ellenzéki
pártnak álcázott alacsonyabb szintű vezetőkkel karöltve rendezi, amelyben a
rivalizálás is csak látszat, porhintés a demokráciát a több párt létezésével
azonosító hívők számára.
Hogyan történhetett mindez?
2011.-ben valakik - az országgyűlés felhasználásával -
kísérletet tettek a magyar állam megszüntetésére, és helyette egy nem
jogfolytonos, nem magyar – megtévesztésül „Magyarország” nevű - magánállam
létrehozására. Ehhez 262 képviselő szavazatával megalkottak egy Magyarország
Alaptörvénye nevű dokumentumot, amit 2012. január 1.-én akartak hatályba
léptetni. Első ránézésre látszik, hogy a megalkotott Alaptörvény érvénytelen,
hiszen a hatályos Alkotmány (Magyar Köztársaság Alkotmánya) olyan pontjára
(19.§ (3) a) pont) hivatkozva fogadták el, amely pontja kifejezetten megtiltja
minden más jogi dokumentum megalkotását és elfogadását azzal, hogy e pont
szerint az országgyűlésnek az Alkotmány kizárólag saját magát engedi
megalkotni. Mivel az Alkotmány 2011.-ben már meg volt alkotva, így erre a
pontra hivatkozva az országgyűlésnek semmilyen jogi dokumentum elfogadásához nem
volt joga.
Miért nem találtak megfelelő jogalapot az Alkotmányban?
Azért, mert nincs ilyen!
1989-ben az országgyűlés, amely akkor a népszuverenitásból
eredő összes jogot gyakorta, megalkotta a Magyar Köztársaság Alkotmányát
ideiglenes alkotmányként, amivel minden hatalmat visszaszolgáltatott a magyar
népnek, ezzel az alkotmányozás kizárólagos jogát, hogy megalkothassa a saját
végleges alkotmányát, amelyet népszavazással kell elfogadni. Ezért nem szerepel
az országgyűlés hatásköreinek felsorolásában (19.§ (3) bek.) új alkotmány vagy
alaptörvény megalkotása és elfogadása.
Miért „engedte át” az Alkotmánybíróság az Alaptörvényt?
Bragyova András, volt alkotmánybíró: "az
Alkotmánybíróság hivatalból nem vizsgálta az Alaptörvény érvényességét, és erre
vonatkozó beadvány nem is érkezett". Hogy érkezett-e vagy sem, azt nem
tudhatjuk, hiszen a hivatali gépezet akkor már megszállás alatt volt.
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének jogi következményei?
Az Alaptörvény közjogi érvénytelensége miatt joghatás
kiváltására nem alkalmas dokumentum, ami azt jelenti, hogy ami benne le van
írva, annak joghatása nincs, tehát a „Magyarország” nevű állam nem jött létre!
Az érvényes és hatályos alkotmány továbbra is a Magyar Köztársaság Alkotmánya,
és a törvényes magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság (a továbbiakban:
magyar állam).
Mivel azt hazudva, hogy hatályba léptették az Alaptörvényt,
2012. január 1.-től elkezdtek működtetni egy törvénytelen szervezett
magánhatalmat „Magyarország” néven, a magyar állam látszatát keltve, és
megszállva a törvényes magyar állam intézményrendszerét. Ezzel államcsínyt
követtek el!
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének következményei az
állam működésére?
2012. január 1.-től alkotmányos válság van. Minden új
jogszabály, szerződés, és más jogi aktus érvénytelen, beleértve a korábbi
jogszabályok, szerződések, és más jogügyletek módosítását is. Ezek joghatás
kiváltására alkalmatlan dokumentumok.
A jelenleg érvényes és hatályos jogrend a Magyar Köztársaság
2011. december 31.-én hatályos jogrendje, beleértve a szerződéseket, és más
jogi dokumentumokat is.
2014. április 6.-án a magyar államban minden mandátum
lejárt, míg a 2014.-ben megtartott „választások” (és a „választási törvény”,
ami alapján tartották) érvénytelenek, joghatás kiváltására nem alkalmasak,
ezért azóta a magyar államban nincs törvényesen működő köztársasági elnök,
miniszterelnök, kormány, országgyűlés, polgármesterek, önkormányzatok, EP
képviselők, és minden hivatal törvénytelenül, a szervezett magánhatalom
irányítása szerint működik!
A fentiek értelmében hivatalok minden intézkedése
törvénytelen, még az érvényes jogszabályokra való hivatkozással is!
Milyen következményei vannak az alkotmányos válságnak ránk
nézve?
A magukat a magyar államban választott vagy kinevezett
tisztségviselőknek hazudó személyek, és a magukat a magyar állam hivatalának
hazudó intézmények jogalap nélkül, törvénytelenül működnek, ezért a magyar
állampolgárok felett a magyar állam területén nincs joghatóságuk.
Intézkedéseiket figyelmen kívül hagyhatjuk, és visszautasíthatjuk.
Az érvénytelen „jogszabályokat” senki sem köteles betartani
az érvényes jogra hivatkozva.
Ezek az egyéni megoldások csak az egyéni problémák tüneti
kezelésére alkalmasak. A valódi megoldás a közös fellépésben van.
Az alkotmányos válság megoldása
A közjogi helyzet a magyar népnek egyben nagy lehetőséget is
nyújt egy valódi rendszerváltás megvalósítására, melynek során új alkotmánnyal
új jogfolytonos magyar államot hozhatunk létre, amely tiszta lappal indulhat,
így eleve olyan lehet, hogy minket szolgáljon, és nem mi őt!
Az Alkotmány 2.§ (3) bekezdése minderre alkotmányos jogot biztosít, de egyben súlyos kötelességévé is teszi minden magyar állampolgárnak az alkotmány elleni puccs elkövetőivel, és a hatalom bitorlóival szemben, az alkotmányos rend helyreállítása érdekében való törvényes fellépést. Ez egyben a békés megoldás lehetőségét is biztosítja."
Kapcsolódó:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése