2024. április 5., péntek

Magyar Péter egyik Facebook profiljára is ráírtam, lássuk, mit szól az oltásfasizmus bűneihez és a plandémiás szerződéshez

Mivel nagyon sok ismerősöm gyúr a ma délutáni tüntetésre, és engem is furdal a kíváncsiság, és mivel hivatalos elérhetőséget nem leltem az interneten, csak ráírtam Magyar Péter, a ma esti rendezvény szervezőjének egyik Facebook profiljára, lássuk, érkezik-e érdemi válasz a kérdésemre.


Jeleztem neki, hogy 3.5 millió oltatlan magyar sérült meg valamelyik alapvető emberi jogában az oltásfasizmus alatt, aminek kapcsán elégtételt óhajtunk venni és hogy mi kábé el tudunk dönteni egy választást ma Magyarországon. 

Kapcsolódó:

Puzsért kérdezem, hogy mi, oltásellenesek, WHO ellenesek mennyire volnánk szívesen látva a tömegtüntetéseiken (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése