2023. október 3., kedd

Az Adatvédelmi Hatósághoz fordult a Vészharang Egyesület, mert a rendelőjében maszkot követelő orvos nem válaszolt az adatigénylésünkre

 A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordultam, mert dr. Buják Szilvia nem válaszolt határidőben a felé intézett közérdekű adatigénylésemre.








A Vészharang Mozgalom, most már Egyesület elnökeként intéztem közérdekű adatigénylést a háziorvoshoz, aki a Facebookon posztolta ki, hogy a rendelőjében kötelező a maszkhasználat idén szeptember 4-től. 

Közérdekű adatigénylésemben arra kértem választ, hogy milyen jogszabály jogosítja fel a háziorvost kötelező ruházat előírására, vagy amennyiben a maszk nem ruházat, hanem gyógyszerészeti segédeszköz, netalán gyógyszer, akkor melyik szakhatóság engedélyével rendelkezik ez a segédeszköz vagy gyógyszer. 

A határidő eltelte után, a mai napon telefonon is megkerestem a rendelőt, ahol eléggé elutasítóan és kioktatóan álltak a kérdéshez, és semmilyen tájékoztatást nem nyújtottak továbbra sem.

Ezután természetesen azonnal vizsgálati kérelmet nyújtottam be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz az ügyben. 


Kapcsolódó:

Kovidkamu reloaded - "dr." Buják Szilvia maszkot követelne a rendelőjében, lecsap a Vészharang Mozgalom (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése