2016. március 6., vasárnap

Egy kis "jóbaráti" webcsevej azokkal, akiknek valamilyen okból nem jó a székely kormány

Barna: "Adj Isten

nézem, Gyuszi milyen szöveget íratott magának

hát elég érdekes"

 O.F. "Biztos oka volt rá"

Barna: "mert te azt mondtad, gondolom

és most minket, a kormányt, mi tart vissza attól, hogy nyilvánosan elítéljük árulásért Gyuszit?

kell ez a marhaság?

nem lehet ezt megbeszélni?

http://ruszinkarpatalja.blogspot.hu/2016/03/szoktessuk-ki-nyulat-bokorbol.html 

kell ez nektek?

jó reklám?

én nem zsidózok senkit, de nagyon hamar ki tudom mutatni bárkiről, ha úgy akarom"

O.F. : "Veled mindegy mit beszél meg az ember, mert másnap már nem tartod. Az a világkormányos butaságotokkal teljesen lejárattátok magatokat. Egyébiránt nem én voltam a gondolat szülője."

Barna: "hát ne haragudj, de ha én mennék a te házadba és fenyegetőznék, te másnap tartanád magad a "megbeszéltekhez"?

ad egy

ad kettő lehet, butaság, csak most abba a kényes helyzetbe kerültél, hogy választanod kell mert ha nem a székely kormány, akkor Bilderberg

ejha

melyik a cikibb?

de én változatlanul fenntartom, hogy meg lehet beszélni

ha Gyuszinak az fáj, hogy nincs nép, akkor azt sima kormányhatározatmódosítással át lehet írni

ez egy szükségmegoldás volt

ha ő bebizonyítja hogy van nép

akkor van nép"

O.F. : "A legveszélyesebb dolog, amikor a tudatlanság önteltséggel párosul, meg az, ha valaki a saját érdekeit előrébb tartja egy egész nép érdekeinél.

Te neked nincs arról fogalmad, mi az hogy valakit megfenyegetni, te a látogatásunkat csak hivatkozási alapnak tekinted, hogy tehesd önfejűen, amit a SAJÁT ÉRDEKEID megkívánnak.

Nekünk innentől kezdve nincs dolgunk egymással Jóbarát. 

Attól viszont - utóljára - barátilag intelek, hogy ne gyere szembe velünk, már pedig a Székely és a Magyar érdekek közösek, nincs jogod ostobaságokkal lejáratni. Ártottál már eddig is több, mint eleget."

Barna: "azért biztos, ami biztos, ezt a beszélgetést csak lementem, és nyilvánosságra hozom, ha netalán mégiscsak szembemennék "veletek", és netalán valami bajom esne, akkor tudják, hogy kit keressenek

úgyhogy szerintem neked most az az érdeked, hogy hajam szála se gürbüljön

ha érted, mire gondolok" 

O.F. : "Kedves Barna! Tőlünk te nyugodtan aludhatsz. Magadtól kell tartanod...."

Barna: "persze csak biztos, ami biztos mégiscsak meg lettem fenyegetve és le is lett ez írva"

O.F. : "neked jóbarát üldözési mániád van, többek között...."

Barna: "hát azért azt nem nevezném jóbarátnak, aki olyan szöveget ír, mint amilyent Gyuszi kitett

az minden, csak nem jóbarátság

egyébiránt az egy dolog, hogy belém álltok, belém, aki ellen egész sor koncepciós büntetőeljárás folyik a román állam részéről, azért mert fel mertem emelni a szavam

s ti, egy háttér árnyék erőszakszervezet, belém álltok

de azért Zoli hetven éve a lelkét kiteszi

az apja a Székely Hadosztályban szolgált

és így lealázni

undorító"
Szöktessük ki a nyulat a bokorból! (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

2 megjegyzés:

  1. A magyar nyelvtan szabályai szerint a népelnevezéseket, mint székely vagy magyar, nem írjuk nagybetűvel, azt az IDEGENEK szokták úgy írni.

    VálaszTörlés
  2. Azt sejtettem, hogy nem fog sokáig élni ez a formáció amelyik csak egoista és saját érdekeltségű emberekből tevődik össze, de azt hogy csak 4 hónapot él, azt azért magam sem gondoltam volna.... :D

    VálaszTörlés