2016. március 22., kedd

Most akkor ki kinek is dolgozik?

"Jó napot kívánok

Azért írok önöknek, mint a Kárpáti Harsona publicisztáinak, mert a Kárpáti Harsona internetes oldalán megjelent egy olyan cikk, nevét nyilvánosan nem vállaló személy által szerkesztve, amellyel a közösségvállalás nem biztos, hogy  üdvös önökre nézve.

Tartalmát tekintve tulajdonképpen egy, a tárgyilagosságot teljesen mellőző cikkről van szó, címe "Egy meggondolatlan levél és annak magyarázata". Szerkesztette a "szerkesztoseg".

Link:

"Egy meggondolatlan levél és annak magyarázata"(karpatiharsona.info) "

A cikk egy, a Székely Köztársaság Külügyminisztériuma által kiadott és elküldött levélről szól.

Nagyon súlyos vádakat fogalmaz meg, miszerint alulírott, mint a Székely Köztársaság külügyminisztere, "fegyveres buzdítást követtem el, katonai agresszióra, fegyveres megszállásra, további fegyveres eszkalációra".

A levél, amiben mindezt "elkövettem", ott van a cikk alján mellékelve, és látható, hogy benne az Orosz Föderáció lett megkeresve, hogy békefenntartói segítségével legyen fenntartható a béke és stabilitás a Székely Köztársaság területén.

A két állítás közötti értelmi eltérést a cikkíró azzal magyarázza, hogy alulírott "alaptermészete teljesen ellentmondásos a viszonylagos diplomatikus és tárgyszerű hangvétellel". Ezzel egyrészt azt állítja, hogy a levelet nem én írtam, hanem "sugalmazót és közreműködőt feltételez", másrészt ami le van írva, nem is azt jelenti, hanem valami mást. Ugyanakkor azt is állítja, hogy az én alaptermészetemet is ismeri, noha nekem gőzöm nincs, ki ő.

Felhívnám szíves figyelmüket, hogy az Oroszországi Föderáció által, az ENSZ Alapokmánnyal és az ENSZ tagországok kötelezettségeivel összhangban, békefenntartók esetleges küldése egy lehetséges nemzetközi konfliktuszónába, a béke és a stabilitás fenntartására, anélkül, hogy az illető terület pontosítva lenne, (a Székely Köztársaság területe ugyanis nem létezik, nincs meghatározva) CSAKIS A LIBERÁLIS SZENNYMÉDIÁBAN, AZ USA ÉRDEKMÉDIÁJÁBAN minősül agressziónak.

Ezek a médiaforrások nevezik következetesen orosz agressziónak például a krími népszavazás békés körülmények közötti lebonyolítására az ENSZ tagországi kötelezettségeknek megfelelően odairányított orosz békefenntartókat, a szíriai orosz békefenntartó missziót, vagy akár a dél-oszétiai békefenntartó missziót.

Sajnos jelen cikkben ugyanez érhető tetten. Egyrészt egyértelmű hazugságot tartalmaz, nevezetesen, hogy a szóban forgó levél katonai agresszióra szólítana fel, holott egyszerűen leellenőrizhető a levél elolvasása által, ENSZ tagállami hatáskörből fakadó és a nemzetközi gyakorlatban bevett békefenntartói küldetésről van szó benne.

Ugyanakkor a nyelvezete, az üzenete sajnos az USA liberális lakájmédiájának egyértelmű jellegzetességét, az agresszor Oroszország üzenetet sugallja, ezzel a cikk névtelen szerkesztőjének etikai tisztaságát és nemzeti elkötelezettségét alapjaiban kérdőjelezi meg.

U.i. Gondolom, ez a levél, az újságírás alapvető etikáját, a nyilvános válaszadás lehetőségét sem tisztelő módon, nem lesz leközölve önöknél, de a nyilvánosságnak azért csak hozzáférhető itt:"

6 megjegyzés:

  1. Kaptam életemben hideget-meleget, rengetegszer leárulóztak, letitkosszolgálatisoztak, de hogy ilyent azért kapjak, Magyarországon, mert konkrétan kikiáltottam a Székely Köztársaságot, és orosz békefenntartókat kértem (a székely állam fiktív területére), hát ez azért meredek. Amúgy magánvélemény, ez az árulózás és titkosszolgálatizás a középszerű, fantáziátlan, elképzeléstelen személyek fegyvere. Lövésük sincs, mit kéne csinálni, de ha látnak valakit, aki valamit mozdít, az föltétlen áruló illetve román titkosszolgálatis. Van baj elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiszteletem!

      Álláspontom- véleményem nem változott - ezt írtam akkor amikor elolvastam a cikket - idézem magom:


      Szerkesztés | Törlés
      spartakusz 2016. március 22. 06:48:42
      Jó reggelt minden valódi magyarnak! Ehhez mit szóltok: http://karpatihar...;Itemid=81 Véleményem - ha valamit titkosan kell kezelni akkor az, hogy szövetségeseket keresünk - és ha azt valaki a konkrétumok előtt nyilvánosságra hozza az az ellenség - mert még képtelenek vagyunk magunk megvédésére - azért írtam le ezt, hogy tudd sp..." spari!
      bizony - bizony itt is kilóg a pata a köpeny alól!
      tisztelettel: id. Kiss László

      Törlés
    2. bocs ide írtam:
      http://postaimre.magyarnemzetikormany.com/infusions/shoutbox_panel/shoutbox_archive.php?rowstart=40

      Törlés
    3. Egyáltalán nincs olyan, hogy mi bármit is, nemhogy szövetségeseket együtt keressünk, mikor nem is ismerem önt, és semmiben nem egyeztem meg önnel, hogy valamit is együtt titkosan kezelünk. Az egész elképzelést, hogy a székely kormány megkeresi az Oroszországi Föderációt, én találtam ki, és én valósítottam meg, és egyértelmű, hogy nyilvánosságra is hozom, mivel annak valószínűsége, hogy egyetlen személy megkeresését az Oroszországi Föderáció komolyan veszi és válaszol, pontosan zéró, de a megkeresés propaganda értéke kitűnő és ötletes.

      Törlés
    4. Barna Csibi2016. május 4. 6:21 írását kinek címezte?
      Mert ha nekem akkor tévedésbe van - én sem ismerem önt - én írásomban a Kárpáti Harsona Cikkére reagálva írtam - véleményemet - különben úgy tudom már Montrealban van...
      tisztelettel: id. Kiss László

      Törlés
  2. Nem azt kell nézni, hogy mit mondanak, hanem azt kell, ebben az esetben kellene, hogy ki mondta! Gondolom egy szép szál, bátor legény az illető, csak épp a nevét nem merte felvállalni :)) Ez minden esetre egyenes jellemre utal :D

    VálaszTörlés