2024. január 16., kedd

Éhen maradtam a nyíregyházi vonatállomáson, mert az automata nem fogadott el készpénzt - az egyenlő bánásmódosoknál tettem panaszt


A Mi Hazánk Mozgalom Párt aktivistájaként az Egyenlő Bánásmód Főigazgatósághoz fordultam panasszal, mert a nyíregyházi vonatállomáson a VML Consulting Kft. olyan snack automatát működtet, amely nem fogad el készpénzt, és erre a tényre külön táblácska hívja fel a figyelmet az automatán. 



Sajnálatos módon tehát én nem tudtam az automatából vásárolni a vonatállomáson tartózkodásom alatt, így gyakorlatilag éhen és szomjan maradtam, azaz nem kaptam kiszolgálást, míg olyan személyek, akik rendelkeztek bankkártyával, tudtak vásárolni, azaz kaptak kiszolgálást.

Az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala keretén belül működő Egyenlő Bánásmód Főigazgatóságot elviekben pontosan az ilyen esetek szankcionálására és felszámolására hozták létre, ezért természetesen, jogkövető állampolgárként és egy nemzeti párt aktivistájaként hozzájuk fordultam.

Panaszomban azt sérelmeztem, hogy a VML Consulting Kft. a véleményem alapján hoz engem hátrányos helyzetbe. Ugyanis az, hogy én a készpénzt preferálom, az én saját, személyes véleményem. 

Mivel pedig a forint készpénz formája hivatalos fizetőeszköz Magyarországon, ezért engem egyszerűen a véleményem miatt nem szolgált ki a VML Consulting Kft. által működtetett snack automata, nem azért, mert nem volt jó, elfogadható, hiteles, hivatalosan elfogadott fizetőeszköz a nálam lévő pénz.





Álláspontom szerint mindenki ehhez a hatósághoz kell forduljon, bármilyen ilyen jellegű jogsértés éri, hogy készpénzért nem szolgálják ki, erről egy videómban is értekeztem. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése