2024. január 22., hétfő

A "Székelyföld NEM Románia" nevű csoportból szinte azonnal kimoderálták a Székely Nemzetgyűlésről szóló videómat a Székely Népi Egység szimpatizánsai

Miután sikeresen beléptem a "Székelyföld NEM Románia" nevű, székely témákkal foglalkozó csoportba, ott megosztottam a Székely Nemzetgyűlésről szóló mai élő bejelentkezésemet, amelyben egy, Magyarországon szervezendő Székely Nemzetgyűlésről, mint elképzelésről beszéltem.



 Sajnos a videót rövid időn belül kimoderálták, és a profilomat is kitiltották a csoportból.


Mivel az illető csoport adminisztrátora egy bizonyos Incze Dániel Hunor, aki magát a Székely Népi Egység nevű civil szervezet szimpatizánsának nevezi, a saját Facebook csoportjaimban a szólásszabadságra hivatkozva útszéli módon kritizál, valószínűsítem, hogy ugyanezt a szólásszabadságot a saját csoportjában annyira nem tartja fontosnak az illető tiszteletben tartani, és nagyon hamar kimoderálta az én álláspontomat és véleményemet. 

Kapcsolódó:

A Székely Népi Egység szimpatizánsai csak vihognak a Petőfi laktanya átnevezésén - a "székely" egyesület válaszra sem méltatott (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése