2024. február 15., csütörtök

Kis győzelem - Madéfalva Önkormányzata nem ért egyet a Petőfi laktanya átnevezésével

Nem ment egyszerűen, de sikerült megkapni a Madéfalvi Önkormányzat által kiállított válaszlevelet arra a közérdekű bejelentésére a Székely Köztársaság Kormányának, amelyben a Budapest, Budaörsi úti Petőfi Sándor laktanya Mária Teréziára való átnevezéséről kérdeztem az önkormányzatot, mint a székely kormány külügyi megbízottja.

A madéfalvi önkormányzatot előbb közérdekű bejelentésben, majd erre vonatkozó közérdekű adatigénylésben kerestem meg, végül telefonon is felhívtam őket, amely telefonhívást élőben közvetítettem a közösségi oldalamon. 


Végül ma megkaptam elektronikus formában a válaszlevelet, amelyben arról tájékoztat az önkormányzat, hogy a Budapest, Budaörsi úti cím kívül esik az önkormányzat hatáskörén, ezért, annak ellenére, hogy az átnevezéssel nem értenek egyet, érdemben semmit nem tudnak tenni az ügyben. 


Kapcsolódó: 

A székely kormány felszólította Madéfalvát, hogy foglaljon állást a Petőfi laktanya-átnevezési botrányban (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

A Székely Népi Egység szimpatizánsai csak vihognak a Petőfi laktanya átnevezésén - a "székely" egyesület válaszra sem méltatott (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése