2021. március 19., péntek

Hiába mondta nyunyóka, hogy mindenki "potenciális fertőzött", elutasították a szarvasi polgi elleni panaszomat, mert nem vagyok érintett

Elutasította az Alapvető Jogok Biztosa Hivatalának Egyenlő Bánásmód Főigazgatósága azt a panaszomat, amelyet a szarvasi polgármester ellen nyújtottam be, mert azt mondta nagy nyilvánosság előtt, hogy "a kovidosokat úgy kell kezelni, mint a leprásokat".

Elutasításában a hatóság arra hivatkozott, hogy nem vagyok érintett, ezért jogosult sem vagyok panasz benyújtására. Ezt a lehetséges problémát előre látva a panaszomban arra hivatkoztam, hogy Müller Cecília országos tisztifőorvos azt állította hivatalos sajtótájékoztatóban, hogy "mindenki potenciális fertőzött", azonban a hatóság álláspontja szerint ez nem jelenti azt, hogy "ez a potenciális fertőzöttség alkalmas lenne egy személy valós vagy vélt egészségi állapotának megjelölésére".




Kapcsolódó:

Szarvas polgármestere szerint úgy kell kezelni a "covidosokat", mint a leprásokat, de lássuk, mit szól hozzá az Egyenlő Bánásmód Főigazgatóság (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

1 megjegyzés: