2022. szeptember 7., szerda

Feljelentettem az Alina Pash nevű ukrán boszorkányt közösség elleni uszításért a Szigeten előadott performansza miatt

A Budapesti Rendőrfőkapitányságra nyújtottam be online feljelentést Alina Pash ukrán "rapper" ellen, mert "az oroszok gyilkosok és háborús bűnösök" feliratú táblával kérkedett a Sziget Fesztiválon, nagy nyilvánosság előtt.


Ezt a képet eredetileg az instagramra töltötte fel Alina Pash, de a netes felület gyűlöletbeszéd miatt törölte, azonban hálistennek egy ukrán portálon sikerült a nyomára bukkannom, természetesen azonnal lementettem, és fel is használtam bizonyítékként.

További bizonyítékként a telex.hu hírcsatorna részletekbe menő beszámolóját mellékeltem. Álláspontom szerint Alina több tettestársával egyértelműen az orosz etnikai, nemzeti csoport ellen uszított a Sziget Fesztiválon, méghozzá nagy nyilvánosság előtt. 

Mivel a gyűlöletkeltő táblát mások is fogták a rendezvényen, további ismeretlen tettesek ellen is feljelentést tettem. 

Íme a btk. vonatkozó törvénycikke:

"332. § Aki nagy nyilvánosság előtt 
b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport, illetve annak tagja ellen erőszakra vagy gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Egyébként az ukrán Alina saját magát boszorkánynak tartja,  amint egy Facebook videója is mutatja.



Kapcsolódó:

Széttépte Orbán és Putyin kézfogós fotóját a Sziget ukrán fellépője (telex.hu) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése