2022. szeptember 19., hétfő

Igazi per oltásellenes témában, talán a legelső - Majkát pereltem becsületsértésért, sajnos elutasította az elsőfok a keresetet

Magánindítványt nyújtottam be nevezett Majoros Péter, alias Majka ellen, miután becsületsértés tárgyában tett feljelentésemet a nyomozó hatóságok bűncselekmény hiányában elutasították. 

Mint ismeretes, Majka egy televíziós műsorban, tehát nagy nyilvánosság előtt hülyéknek nevezte az oltáselleneseket, és mindegyiknek kilátásba helyezett egy-egy jókora pofont is. 

Magánindítványom elbírálását a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság végezte, megállapították, hogy egyrészt a "hülye" jelző olyan negatív értéktartalommal bír, amit még tolerál a társadalom, azaz a fogalom használata nem fogható fel rágalmazásként, ugyanakkor azt is felrótták, hogy én magam, aki a magánindítványt benyújtottam, nem vagyok Majka kijelentésében egyértelműen azonosítható, mivel Majka általánosságban az oltásellenesekről, és nem rólam beszélt.

Mindezek alapján elutasították a magánindítványomat, lezárult a talán Magyarországon legelső, kifejezetten COVID 19 oltásellenes témában indított per első foka.




Kapcsolódó:

Majka mondhatja, hogy felpofozna és kényszeroltana minket, mert az "vélemény" (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése