2021. június 4., péntek

Kettő az egyben - felszólítottam a magyar kormányt, hogy támadjuk meg Hágában a párizsi diktátumot, és a kovidfasizmus ellen is tüntettem


A trianoni békediktátum aláírásának 101. éves évfordulója alkalmából szerveztem tüntetést Lónyán a világháborús emlékmű előtti közterületen, 17.00 órától. 


A rendezvényt kettős témával jelentettem be, egyrészt a párizsi békediktátum nemzetközi bíróságon való megtámadásáért tüntettem, másrészt a hazánkban tomboló kovidfasizmus ellen. 



A rendezvényt a Titkolt Ellenállás "Állj fel végre" és "Magyar sors" című dalaival színesítettem, molinókat, feliratokat helyeztem ki, és egy nagyméretű Trianon keresztet is felállítottam. 



A trianoni párizsi békediktátummal kapcsolatosan kiemeltem, hogy jelenleg hatályos nemzetközi szerződés a párizsi békediktátum, noha a trianonit becikkelyező törvény sem vesztette el a hatályát egy jogalkotási mulasztás miatt, amelyre a Mi Hazánk Mozgalom Párt is felhívta a figyelmet. 


Grespik László munkásságát méltattam, lévén ő, aki a köztudatban először jelenítette meg a párizsi diktátum nemzetközi bíróságon való megtámadásának lehetőségét. 



Saját ezirányú munkásságomra is felhívtam a figyelmet, lévén, hogy a birtokomban van egy olyan Nemzeti Választási Bizottsági határozat, amely hipotézis szintjén nyerhetőnek ítél egy keresetet, amelyet a magyar állam nyújtana be a Hágai Nemzetközi Bíróságra a párizsi dktátum semmisségének megállapításáért, azon az alapon, hogy az illető nemzetközi szerződés a magyar, székely és ruszin nép önrendelkezési jogát sérti.

Említést tettem a trianoni (és párizsi) diktátumok achilleus sarkáról, a Millerand levélről is, amely levél a bizonyíték arra, hogy nem szerveztek népszavazásokat a trianoni határigazítások előtt, következésképpen a Polgári és Politikai Jogon Nemzetközi Egyezségokmányába foglalt népek önrendelkezési joga a mai napig sérül.


Szlovéniára is hivatkoztam, hogy a Hágai Nemzetközi Bíróságon elperelt egy szigetet Horvátországtól. 

És végül a tüntetés célját is megvalósítottam, nyilvánosan felszólítottam a magyar kormányt, hogy állítson fel egy szakemberi gárdát, dolgozzanak ki egy keresetet, amit a Hágai Nemzetközi Bíróságra nyújtsanak be a párizsi békediktátum semmisségének megállapítása céljából. 

 


A tüntetés második részében a hazánkban dúló kovidfasizmus ellen emeltem fel a szavam. 


1936-os ún. "árja igazolványt" mutatok be képen, és 2021-es ún. "védettségi igazolványt". A hasonlóság szembeszökő. 



Kihangsúlyozom, hogy senkit nem biztatok se rongálásra, se garázdaságra, de azért szimpátiámat fejezem ki azzal az akcióval, amelynek keretében ismeretlen tettes a "diszkrimináció" szöveget fújta fel festékszóróval egy állatkert előtti egyik szoborra, tiltakozásul, hogy csak "védettségi" igazolvánnyal látogatható többek között az illető intézmény.

Szimpátiám és egyetértésem jeléül én is festékszóróval a "hashtag Diszkrimináció" szöveget festettem papírlapra és közterületen közszemlére tettem, valamint ehhez hasonló akcióra hívok fel mindenkit.  


 


 

A rendezvény kiemelkedő pillanata volt, mikor a trianoni keresztet nem tudtam az Istennek se szétszedni egyedül, a helyszínen tartózkodó rendőrök a segítségemre siettek, és miután együtt sikerült szétszedni a nagy tömegű keresztet, még a tüntetés által érintett problémákról is eszmecserét folytattunk. Mindezért tisztelet a magyar rendőrségnek.  

Kapcsolódó:

Tüntetést jelentettem be június 4-re, Lónyára a párizsi diktátum nemzetközi bíróságon való megtámadásáért és a kovidfasizmus ellen (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése