2024. október 8., kedd

A szájhős székely, azaz én, elmagyaráztam a dicső székelynek, azaz a csomafalvi polgármesternek, hogyan kell rovásírásos reklámtáblát állítani úgy, hogy azt ne tudja levenni se Dan Tănasă, se Csibi Barna


Közérdekű bejelentésben fordultam a Gyergyócsomafalvi Önkormányzathoz, levelemet a csomafalvi, engem nagy nyilvánosság előtt leszájhősöző polgármesternek címezve. 

Közérdekű bejelentésemben azt kértem, hogy nyújtson be határozattervezetet a csomafalvi önkormányzathoz a település nevét rovásírással is tartalmazó reklámpannók állításáról a hivatalos helységnévtáblák közvetlen szomszédságában.

Azt tanácsoltam neki, hogy miután megvan a határozat, úgy legyen területbérlési szerződés, műszaki-tehnikai dokumentáció, a törvény szerint megkövetelt láttamozások, és építkezési engedély minden egyes táblára, plusz még amit megkövetel a vonatkozó jogi norma. Ezek birtokában a táblák Dan Tănasă, de még Csibi Barna-biztosakká is válnak (ez humor, csak reflektálok arra, hogy a polgármester annyira megcsavarta a dolgokat, hogy a Dan Tănasă által bepanaszolt tábla levételét végül nekem tulajdonította). 

Mellékeltem egy, a Csíkszereda határában általam, mint magánszemély felállított, a Rovás Alapítvány szabvány rovásírásos táblájáról szóló cikket, ugyanis az a tábla ugyan egy napig maradt csak a helyén, mert ellopták, viszont az engedélyei rendben voltak, mert feljelentést tettem az ellopása miatt, és a rendőrök persze rögtön az engedélyeket nézték át, hogy az rendben volt-e.

Az átiratot Váradi Barna néven írtam alá, lévén az a hivatalos nevem (Csibi Barna pedig a közéleti alkotói nevem, gyakorlatilag a "művésznevem"). 

Kapcsolódó:

Hazudott Bajna, közadatban kértem ki az eltávolított csomafalvi rovásírásos reklámtáblákra vonatkozó hivatalos információkat (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése