2024. október 15., kedd

Pálfala nem válaszolt, hogy mi történt a rovástáblájával, de kiszedjük belőle

Panaszt tettem a Csíkpálfalvi Polgármesteri Hivatalnál, mert nem válaszoltak határidőben arra a közérdekű adatigénylésemre, amelyben a csíkpálfalvi rovástábla sorsa felől érdeklődtem. Panaszomban fegyelmi eljárást követelek az ellen, aki a felelős azért, hogy még jelenleg sem kaptam meg a hivatalos választ. 

Mint ismert, Csíkpálfalva kihelyezte volt a Rovás Alapítvány szabvány rovásírásos reklámpannóját a település bejáratához, azonban, állítólag, a tábla már nincs ott.

A polgármester arról is tájékoztattam, hogy a panaszomat tekintse a közigazgatási eljárásokról szóló törvény szerinti első kérelemnek, ami feltétele a közigazgatási bírósághoz fordulásnak. 


Kapcsolódó:

Bajna azt próbálta elhitetni, hogy én vetettem le a csíkpálfalvi rovás reklámpannót, lássuk, igaz-e (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

A Rovás Alapítvány egységes kárpátmedencei rovástáblája Csíkpálfalván (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése