2024. október 4., péntek

Fck Pfizer - első nap a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Közgyűlésben

                                       







Várakozásaimnak megfelelően intenzívre sikeredett az első napom, mint aktív Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei közgyűlési képviselő.

A vármegyeházán tartott, a Fidesz-KDNP által dominált közgyűlésen előbb beszámolót tartott a Választási Bizottság elnöknője, dr. Szekrényes Ida, aztán esküt tettek a megválasztott képviselők, majd a közgyűlés elnökének és alelnökeinek megválasztásánál tulajdonképpen a papírforma érvényesült.

A Mi Hazánk képviselői tartózkodtak a közgyűlési elnök, Seszták Oszkár és az alelnök, Baracsi Endre és Gáll Zoltán társadalmi alelnök megválasztásánál. 

A gyűlésen meghallgattuk dr. Helmeczy László korelnök képviselő úr beszédét, megválasztásra került a Szavazatszámláló Bizottság, amelynek jómagam is tagja lettem. 




A Nemzeti Fejlesztési Központ területfejlesztési programok végrehajtásáért felelős főigazgatója, Oláh Gábor a vármegyei fejlesztések eredményeit mutatta be, valamint a jövőre vonatkozó terveket is felvázolt, amiből a fenntartható fejlődés, meg üvegházhatású gázkibocsátás-csökkentés meg hasonló szlogenek nekem nem igazán jöttek be. 


Kisebb csörtére is sor került, mindjárt az első napon, az elmés matricával borított laptopomat Kiss András fideszes képviselő obszcénnek minősitette felszólalásában, aminek következményeként Seszták Oszkár elnök úr kéréssel fordult hozzám, hogy a laptopot helyezzem az asztal alsó padjára. Később személyesen tisztáztuk, hogy a szólásszabadsághoz és a véleménynyilvánításhoz fűződő jogomat semmilyen jogszabály alapján nem tudja korlátozni a közgyűlésben, ezért csak kérni tud, és én ennek a kérésnek tettem eleget kultúrember módjára. 

Természetesen mindjárt az első napomon én is felszólaltam, leszögezve, hogy az összes eddigi akksigyár ellenes tüntetésen ott voltam, a klímahiszti szerintem egy baromi nagy kamu, amire egy fitying magyar adófizetői forintot sem költenék, és a keleti nyitás címszó alatt érkező kisvárdai filippinóknak sem tapsolok (egészen konkrétan ezeket mondtam így, szó szerint). 

Seszták Oszkár elnök úr megnyugtatott, hogy az elkövetkező 5 esztendőben bőven lesz időnk ezeket a témákat részletesen is megvitatni. 

A Mi Hazánk másik képviselője, Radvánszki Ágnes a párt ideológiájával összhangban a képviselői juttatásról szóló kérelmében leszögezte, hogy ő a juttatás csak és kizárólag készpénzben kéri, meglepetésre a vármegye minden további nélkül elfogadta a képviselőasszonynak ezt a kérését. 

A közgyűlés után, már mint felesküdött vármegyei képviselő, elugrottam a nyíregyházi kórházba, ahol annak próbáltam utánajárni, hogy igaz-e, hogy a vármegyei kórházakban ismét kötelező a maszkhasználat.




 


Tapasztalataim alapján a nyíregyházi kórházban egy-két megrögzött maszkhívőn kívül sem a személyzet, sem a látogatók, sem a betegek nem használják a gyűlölt szájkapcát, a kórházigazgatónő nem tartózkodott az intézményben, a titkárnője arra kért, hogy írásban tegyem fel a kérdéseimet, és akkor hivatalos választ kapok minden kérdésemre. 

Kapcsolódó:

Alakuló ülés – Megalakult a vármegyei közgyűlés (nyiregyhaza.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése