2024. október 18., péntek

Úgy tűnik, Bajna esment hazudott, Csíkpálfalván a helyén a rovástábla, és a hivatalos táblákat is feliratoztatják rovással is


Egyik videójában a fidesz csíkszeredai influenszere, a rovásírás hivatalos megjelenítése ellen küzdő, a Székely Köztársaságot viccnek nevező, és a csomafalvi rovástábla esetében engem megrágalmazó Bajna azt állította, hogy eltávolításra került a Csíkpálfalva egyik bejáratához elhelyezett, a település nevét rovásírással tartalmazó reklámpannó, amelyet a Rovás Alapítvány rovástábla-állítási mozgalmának részeként állíttatott a település. 


Ugyanebben a videójában a vadhajtásos Bede Zsolttal fényképezkedő kétes figura azt is próbálta sugallni, hogy a rovástáblát én jelentettem volna fel, habár erre, mint mondta, nincs bizonyítéka, csupán az, hogy a rovástáblát egy blogbejegyzésemben bemutattam. 

Nos, utánajártunk az ügynek, közérdekű adatigénylésben kértük ki az illető rovásírásos reklámpannóról szóló információkat, némi noszogatásra és prefektusi közbenjárásra ma megérkezett Csíkpálfalva hivatalos válasza.

A válasz szerint, nem meglepő módon Bajna megint hazudott egy ordasat, amint azt tőle már megszokhattuk. A csíkpálfalvi polgármester ugyanis arról tájékoztatott, hogy a Rovás Alapítvány rovásírásos reklámpannója a helyén található a mai napig, valamint azt is elárulta Ferencz Csaba polgármester, hogy bizony "az összes helységnévtáblát" szándékoznak rovásírással is feliratoztatni (akárhogy kapálódzik is a hivatalos helységnévtáblák rovással való feliratoztatása ellen Bajna). 



Kapcsolódó:

Hazudott Bajna, közadatban kértem ki az eltávolított csomafalvi rovásírásos reklámtáblákra vonatkozó hivatalos információkat (ruszinkarpatalja.blogspot.com) 

Pálfala nem válaszolt, hogy mi történt a rovástáblájával, de kiszedjük belőle (ruszinkarpatalja.blogspot.com) 

Bajna azt próbálta elhitetni, hogy én vetettem le a csíkpálfalvi rovás reklámpannót, lássuk, igaz-e (ruszinkarpatalja.blogspot.com)


A Rovás Alapítvány egységes kárpátmedencei rovástáblája Csíkpálfalván (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése