2020. október 13., kedd

A Kistokaji Általános Iskola tizenhatodikként kapott figyelmeztető levelet, mert maszkhordatással sanyargatja a gyerekeket. A kényszerítést is belevettem, mint lehetséges tényállást.

Kérvényt küldtem a Kistokaji Általános Iskola vezetőségéhez az iskolai újvilágrend-maszkhasználat kötelezősége ügyében. 

Kérvényemben pontosítottam, hogy Magyarországon csakis az Egészségügyi Világszervezet által hirdetett világjárvány alapján, és nem az ország egészségügyi mutatói alapján lett előbb veszélyhelyzet, majd egészségügyi válsághelyzet kihirdetve.

A kérvény lényegét tekintve felhívtam a figyelmet, hogy amennyiben az NWO szájmaszkot orvosi eszköznek tekintjük, úgy annak kötelezővé tétele mások számára egészségügyi megoldásként, szakképesítés nélkül, kimeríti a kuruzslás büntetőjogi tényállását, írásbeli beleegyezés nélkül pedig az egészségügyi önrendelkezési jog megsértése büntetőjogi tényállását, valamint a tiltott emberkísérlet büntetőjogi tényállását. 

Ugyanakkor arra is reflektáltam, hogy az ügyészség az orrot és szájat eltakaró maszkot ruhadarabnak határozza meg. Ebben az értelemben leszögeztem, hogy öltözködési norma bevezetése az iskolában, olyan ruhadarab viselésének kötelező előírása az iskolákban, amely emberi méltóságukban sérti a tanulókat, az arcuk eltakarására kötelezni őket nem egyeztethető össze a magyar alaptörvény szabad véleménnyilvánítási jogot, gondolati, vallási szabadságot és emberi méltósághoz való jogot garantáló cikkeivel. Gyerekek esetében akár gyerekbántalmazásként, valamint kényszerítésként is értelmezhető. 

Kértem, hogy a kormány által használt formulát alkalmazza az iskola is az újvilágrend arcmaszkok tekintetében, azaz javasolják a használatot azoknak, akik a maszk használatától látják biztosítani egészségük védelmét, és ne tegyék kötelezővé azok használatát semmilyen területen minden tanuló számára.




Kapcsolódó:

A balatonkenesei Pilinszky János Általános Iskolába is küldtünk egy jó kis levelet, hogy segítsük azt a családot, akik azért sem engedik maszkot erőltetni a gyerekeikre (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

6 megjegyzés: