2023. április 28., péntek

Nem bűncselekmény a maszkhordatás, mert nem jelentős érdeksérelmet, csupán pszihés, szubjektív érzést okoz


Elutasította a Müller Cecília országos tisztifőorvos ellen tett feljelentésemet a Budapesti Rendőr-főkapitányság, mert szerintük a jelentett cselekmény nem bűncselekmény.

Nevezett Müller Cecília ellen azért tettem feljelentést kényszerítésért, mert országos tisztifőorvosi hatáskörével szerintem visszaélve kötelező maszkhordatást rendelt el minden magyar egészségügyi intézményben. Mindezt úgy, hogy a legfrissebb Cochrane tanulmány, az egészségügyi tanulmányok arany standardja a maszkhordatás kérdésében kimutatta, hogy nem tettenérhető, nem bizonyítható semmilyen pozitív hatása a maszkhordásnak légúti megbetegedések terjedése ellen, és erről a tanulmányról Müller Cecíliát közérdekű adatigénylésben személyesen is kérdeztem, tehát a tanulmány tartalmát ismernie kellett.

Továbbá azzal is érveltem, hogy jelenleg nincs hatályban semmilyen, a maszkhordatást kényszerítő jogszabály, éppen ezért Müller Cecília rendelkezése a vélemény nyilvánításba tartozó ruházkodásba, öltözködésbe, viseletbe való jogtalan beavatkozás. Ezt azzal is alátámasztottam, hogy a maszkok nyilván nem rendelkeznek semmilyen engedéllyel, mint orvosi eszközök, segédeszközök, és akár otthon is előállíthatóak, ezért ruhának és nem orvosi segédeszköznek vagy gyógyászati segédeszköznek, esetleg betegséget megelőző gyógyszernek, gyógymódnak minősülnek. 

A rendőrség azért nem lát bűncselekményt a maszkhordatást elrendelő tisztifőorvosi rendeletben, mert szerintük nem bizonyított, hogy nekem, a feljelentőnek a rendelet jelentős érdeksérelmet okozott volna. Az, hogy én úgy éreztem, hogy maszkellenes meggyőződésem miatt ki vagyok tiltva a kórházakból és más egészségügyi intézményekből, az a rendőrség szerint csupán egy szubjektív, pszihés érzés, semmi több.  



Kapcsolódó:

Nem feledkeztem el az öreglányról - feljelentettem Müller Cecíliát kényszerítésért a kórházi maszkhordatás miatt (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése