2023. február 28., kedd

Varga Judit megérti, hogy Romániában egy végleges bírósági végzés szerint emberi jogot sértett a kovidnáci kártya

Megértéssel viszonyul Varga Judit igazságügyi miniszterné asszony ahhoz a tényhez, hogy Romániában a Bukaresti Ítélőtábla kimondta, hogy a kovidfasiszta kártyák emberi jogot sértettek, közölte az Igazságügyi Minisztérium arra a közérdekű bejelentésemre válaszul, amelyet még tavaly novemberben küldtem, és amelyben a tudomására hoztam, hogy Romániában milyen jogi folyamatok zajlanak ezügyben. 

A minisztérium ugyanakkor közli, hogy mivel nem jogalkotó, hanem végrehajtó intézmény, semmit sem tehet ezügyben. 



Kapcsolódó:

Hadd okuljon - közérdekű bejelentésben küldtem el Varga Juditnak a román Legfelsőbb Semmítőszéki döntést a kovidnáci kártyákról (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

4 megjegyzés:

  1. Varga Judit talán ezt is megérti, akit az Orvosi Kamara "tud":
    https://168.hu/itthon/magyar-orvosi-kamara-kincses-gyula-sajtotajekoztato-254116?utm_source=substack&utm_medium=email

    A 37. perctől van egy perdöntő bejelentés.
    Amiről egyébként éppen a csúcs időben váltottam néhány levelet az ott ülő Kincses Gyulával.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. 2021 márciusában gondoltam "megmentem" a lelkét. Nem sikerült.elküldöm, ha érdekel, egy email-re.

      Törlés
  3. Akkor minek van ott? Miért kapja a fizetését?

    VálaszTörlés