2022. január 9., vasárnap

Lássuk, utoléri-e Majkát az oltatlanok dühe - becsületsértésért és közösség elleni uszításért tettem feljelentést ellene a hülyézős-pofozkodós vagánykodása miatt

Egyrendbeli becsületsértésért és egyrendbeli közösség elleni uszításért tettem feljelentés Majoros Péter, alias Majka ellen, mert 2021 decemberében a "Péntek esti partizán" elnevezésű műsorban lehülyézte az oltatlanokat, és azzal "vagánykodott", hogy támogatná, hogy felpofozzák őket, sőt, legszívesebben mindannyiukat ő maga pofozná fel, néhányukat akár kétszer is. 


Feljelentésemben kifejtettem, hogy a becsületsértés a becsület csorbítására alkalmas kifejezés nagy nyilvánosság előtt való használata más személyre, a "hülye" kifejezés pedig, amit az oltatlanokra használt a bűnelkövető, egy pontosan ilyen kifejezés. Előadtam, hogy jómagam oltatlan vagyok. 

A közösség elleni uszítás vonatkozásában kifejtettem, hogy a pofon az értelmező szótár szerint “tenyérrel valakinek az arcára mért erős ütés”, azaz fizikai erőszak . Ebben az értelemben Majka konkrétan fizikai erőszak elkövetésére uszított egy több millió tagot számláló lakossági csoport ellen, nagy nyilvánosság előtt. 

Súlyosbító körülményként arra hivatkoztam, hogy az oltottak és oltatlanok közötti súrlódások mindennaposak, és több helyzetben már-már lincshangulat lépett fel közöttük. Ennek alátámasztására azt a bizonyos, egy tömegközlekedési eszközön rögzített videót csatoltam, amelyen oltottak gyalázkodnak egy oltatlan idős hölggyel. Ilyen körülmények között Majka cselekménye csak olaj a tűzre.


 





Kapcsolódó:

Majka felpofozná az összes oltatlan embert, és nyomdafestéket nem tűrő szavakkal illette őket (hirzona.com)

„Maguk miatt vagyunk itt, ahol vagyunk” - kiakadt egy utas a villamoson egy maszkellenes idős nő beszólása miatt (szeretlekmagyarorszag.hu)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Jvitottam a bejegyzésemen,de újra kiteszem...Szivesen csatlakozom!Úgy 5-6 évvel ezelőtt felkérte a lányomat,hogy vokálozzon egy dalában,az akkor,még kezdő zenekarában.Ezért felajánlott 40 ezer ft-ot.Ez eddi rendben is lenne.A vokál szekvencia nem volt lekottázva,mert,hogy elképzelés sem volt,nem,hogy kotta...Szóval, a lányom kitalált egy dallamot, felénekelte,és hazajött...Mit ad isten,akkora sláger lett,hogy,még a tv is bemutatta,ahol a lányom is meg volt hiva,és akkor szembesültem azzal,hogy az egész zenét tulajdonképpen ő csinálta végig...Majka úrfi,kicsit rappelt benne..A felvétel 1,azaz egy hétig volt elérhető a youtubon.Levették,és egy állóképet raktak a dal alá(ternészetesen a lányom nélkül)...Azóta is így van fent Majka leghiresebb nótája,amivel tulajdonképpen befutott,mint zenész...Ja,és nem tudom van-e köze hozzá, de nekem,még sikerült lementenem a gépemre,ami aztán(3 évesen)egyszer csak kinyiffant...Megmentettük a vinyót,de furcsamód a felvétel hiányzott róla...Hát ennyi...Szóval szivesen csatlakozok,mert a bögyömben van...

    VálaszTörlés