2022. január 10., hétfő

Vásárosnaményi Járásbíróság: a kormány nem perelhető, mert nem jogi személy, hanem több személyből álló "kollektíva"


Első fokon elutasították azt a magánindítványomat, amelyet a "Magyarország Kormánya" nevű Facebook oldal működtetője ellen indítottam, becsületsértésért.

A "Magyarország Kormánya" elnevezésű Facebook oldal "az oltatlanok mások életét is veszélyeztetik" szöveget tette közzé nagy nyilvánosság előtt a Facebookon tavaly novemberben. Álláspontom szerint ez a hamis tényközlés alkalmas az én, mint oltatlan becsületemnek a megsértésére, mert, amennyiben igaz volna, úgy büntetőjogi következményekkel járna. 

A magánindítványként benyújtott feljelentésemet első fokon a Vásárosnaményi Járásbíróság vizsgálta, és azért utasította el, mert álláspontja szerint én "Magyarország Kormánya" ellen tettem magánindítványt, azonban ilyen nevű jogi személy nem létezik Magyarországon, az említett entitás csak egy több személyből álló "kollektíva".

Mivel nem pontosítottam, hogy ebből a kollektívából egészen pontosan ki ellen szól a magánindítványom, ezért az indítvány elutasításra kerül.

 




Kapcsolódó:

"Az oltatlanok mások életét veszélyeztetik" ?! Magánindítványban jelentettem fel a "Magyarország Kormánya" nevű Facebook oldalt rágalmazásért (ruszinkarpatalja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése